-
Z dniem 29 września 2016 r. zarządza się przesunięcie okresu obrony prac dyplomowych dla wszystkich Wydziałów Szkoły Wyższej im. Bogdana Jańskiego, w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 15 października 2016 roku. Prorektor ks. dr Mariusz Szajda
-
Zarządzenie Rektora z dnia 15 grudnia 2014r
Dokument PD
-
TERMINY OBRON
Promotor
|
Recenzent
|
Data
|
Godzina
|
dr n. med. Marta Czekirda
|
Dr n. med. Ewa Kostrzewa-Zabłocka
|
18 czerwca 2014 r.
|
14.00
|
Dr n. med. Ewa Kostrzewa-Zabłocka
|
dr n. med. Marta Czekirda
|
18 czerwca 2014 r.
|
16.00
|
Dr n. med. Marta Łuczyk
|
Dr n. med. Jolanta Dziewulska
|
23 czerwca 2014
|
13.00
|
Dr n. med. Robert Łuczyk
|
Dr n. med. Jolanta Dziewulska
|
23 czerwca 2014
|
16.00
|
Dr inż. Bartłomiej Kwiatkowski
|
Dr inż. Jolanta Słoma
|
28 czerwca 2014 r.
|
9.00
|
Dr Iwona Mendryk
|
Dr inż. Bartłomiej Kwiatkowski
|
27 czerwca 2014 r.
|
14.00
|
-
UWAGA STUDENCI I-go ROKU ZARZĄDZANIA (GRUPA CZ211) W NAJBLIŻSZY PIĄTEK O GODZ. 16.00 ODBĘDĄ SIĘ ZAJĘCIA Z PANIĄ VIOLETTĄ OLSZAK
-
Seminarium dyplomowe
u Pani dr n. med. Ewy Kostrzewy-Zabłockiej
odbędzie się w dniu 23.05.2014 r.
o godzinie 13.30
-
Uwaga studenci studiów pomostowych!
Seminarium dyplomowe u Pani dr n. med. Marty Łuczyk
odbędzie się 14.05 (środa) od 13.30 do 17.15
27.05 (wtorek) do 9.00 - 12.45 (obecność obowiązkowa)
-
Uwaga studenci studiów pomostowych!
Seminarium u Pani dr Ewy Kostrzewy-Zabłockiej odbędzie się 25.04.2014 r. (piątek).
OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA
-
UWAGA
Seminarium dyplomowe
z Panem dr n. med. R. Łuczyk
odbędzie się
04 kwietnia 2014 r. w godzinach 11.00 - 15.00
09 maja 2014 r. w godzinach 11.00 - 15.00
16 maja 2014 r. w godzinach 11.00 - 15.00
30 maja 2014 r. w godzinach 12.00 - 16.00
-
Termin obrony
|
promotor
|
recenzent
|
13.02.2014 godz. 14.00
|
Dr n. med. Magdalena Bielacz
|
Dr n. med. Jolanta Dziewulska
|
21.02.2014 godz.11.00
|
Dr inż. Elżbieta Małyszek
|
Dr Bartłomiej Zinczuk
|
21.02.2014 godz.11.00
|
Dr Bartłomiej Zinczuk
|
Dr inż. Elżbieta Małyszek
|
21.02.2014 godz.14.00
|
Prof. dr hab. Marek Pawlak
|
Dr inż. Elżbieta Małyszek
|
22.02.2014 godz. 10
|
Dr Ryszarda Bernacka (Pedagogika przedszkolna)
|
dr Piotr Magier
|
01.03.2014 godz. 13.30
|
Dr Jarosław Chodak
|
Dr Ireneusz Niećko
|
07.03.2014
|
Dr Piotr Magier
|
Dr Bożena Sidor Piekarska
|
07.03.2014
|
Dr Bożena Sidor Piekarska
|
Dr Piotr Magier
|
-
Prosimy Studentów
o zgłaszanie się do dziekanatu po odbiór decyzji stypendialnych
-
Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2006 r. Nr 136, poz. 969, z późn. zm.1)) ogłasza się, iż przeciętny dochód z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego wynosił w 2012 r. 2431 zł.
-
Uwaga studenci kierunku pielęgniarstwa
Student planujący odbyć praktykę zawodowa w wybranej przez siebie placówce musi pobrać następujące dokumenty:
1) Kryteria wyboru placówki do prowadzenia zajęć praktycznych i praktyk zawodowych,
2) Kryteria doboru opiekuna do prowadzenia praktyk zawodowych i zajęć praktycznych,
oraz listy obecności i skierowanie na odbycie praktyki zawodowej w wybranej placówce.
Studenta studiów stacjonarnych obowiązuje również prowadzenie "Dzienniczka praktycznych umiejętności zawodowych".
Natomiast na studiach niestacjonarnych pomostowych obowiązuje prowadzenie Kart Monitorowania zajęć praktycznych i i praktyk zawodowych.
-
UWAGA STUDENCI!!!!!
PRZYPOMINAMY, ŻE OPŁATY ZA CZESNE NALEŻY UIŚCIĆ
DO 15 DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA
(jest to data wpływu czesnego na konto Uczelni, a nie data wysłania przelewu)
PIERWSZA RATA CZESNEGO
(TRYB MIESIĘCZNY, SEMESTRALNY, ROCZNY)
ZA NOWY SEMESTR ZIMOWY 2013/2014
POWINNA WPŁYNĄĆ NA KONTO UCZELNI
W DNIU 31 LIPCA 2013 r.
-
Uwaga studenci II semestru studiów pomostowych.
Prosimy o uzupełnienie i dostaczenie do Dziekanatu:
1) Kryteria wyboru placówki do prowadzenia zajęć praktycznych
i praktyk zawodowych,
2) Kryteria doboru opiekuna do prowadzenia praktyk zawodowych
i zajęć praktycznych.
-
UWAGA STUDENCI PIELĘGNIARSTWA
Warunkiem przystąpienia przez studenta do zajęć praktycznych/ praktyk zawodowych jest posiadanie:
a) Ubezpieczenia NW i OC.
b) Wymaganych szczepień ochronnych (WZW typ B).
c) Książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
Student studiów pielęgniarskich zobowiązany jest posiadać książeczkę dla celów sanitarno-epidemiologicznych przez cały czas trwania zajęć.
Za wyżej wymienione badania koszty ponosi student.
-
-
UWAGA!!!
STUDENCI PRZYSTĘPUJĄCY DO EGZAMINU DYPLOMOWEGO
-
WZÓR STRONY TYTUŁOWEJ PRACY DYPLOMOWEJ JEST DO POBRANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ UCZELNI ( ZAKŁADKA "STUDENT" - "DOKUMENTY DO POBRANIA")
W DZIEKANACIE NALEŻY ZŁOŻYĆ DOKUMENTACJĘ:
* 2 EGZEMPLARZE PRACY DYPLOMOWEJ + 1 egz. w miękkiej oprawie - w terminie do 15 stycznia w przypadku obron w lutym, do 15 czerwca w przypadku obron w czerwcu ( w tym przypadku nie później niż 3 tygodnie przed obroną) do 15 czerwca w przypadku obron we wrześniu .
-praca musi zawierać oświadczenie promotora i autora jako ostatnia strona wklejona na końcu pracy ( DO POBRANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ UCZELNI - ZAKŁADKA "STUDENT" - "DOKUMENTY DO POBRANIA")
* PRACA NA PŁYCIE CD (w formacie PDF)
- płytka (w papierowej kopercie) wklejona na ostatniej stronie pracy i opisana - tytuł, autor (na krążku CD)
* INDEKS I KARTY OSIĄGNIĘĆ STUDENTA (ze wszystkimi wpisami)- TRZY TYGODNIE PRZED OBRONĄ
* HARMONOGRAM INDYWIDUALNEJ PRACY STUDENTA (podpisany przez promotora)
* WYKAZ WSZYSTKICH OCEN - arkusz do pobrania w dziekanacie (ustalenie średniej za wyniki w nauce)- nie dotyczy kierunku PIELĘGNIARSTWO
* INDEKS PRAKTYK dla kierunku Zarządzanie, Socjologia, Gospodarka Przestrzenna (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez kierownika praktyk)
* 4 ZDJĘCIA (format 4.5 x 6.5) - dyplom jest Twoją wizytówką na przyszłość - zadbaj o swój wizerunek na zdjęciu.
* ROZLICZENIE Z BIBLIOTEKĄ ORAZ DOWÓD WPŁATY ZA DYPLOM I EGZAMIN DYPLOMOWY (60,-zł opłata z dyplom, 500 OPŁATA ZA EGZAMIN DYPLOMOWY DLA KIERUNKU SOCJOLOGIA, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA PRZESTRZENNA)
-
LEGITYMACJA STUDENCKA DO ZWROTU
-
ZGODNIE Z REGULAMINEM STUDIÓW
§10 PKT 3
"OPUSZCZENIE W SEMESTRZE WIĘCEJ NIŻ 4 GODZIN Z JEDNEGO PRZEDMIOTU, WYNIKAJĄCYCH Z PLANU STUDIÓW POWODUJE NIEZALICZENIE PRZEDMIOTU"
SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE
http://www.janski.edu.pl/file/uploadFck/regulamin_studiow.pdf
-
Szanowni Studenci kierunku Pielęgniarstwo,
Informujemy, iż każdy student zgodnie z wymaganiami zakładów opieki zdrowotnej jest zobowiązany do przedłożenia kopii polisy OC przed rozpoczęciem odbywania zajęć praktycznych i praktyk zawodowych u koordynatora zajęć praktycznych i praktyk zawodowych. Prosimy zatem o sprawdzenie czy posiadane przez Państwa polisy w swoim zakresie odpowiedzialności obejmują zakres czynności wskazany w programie nauczania, a wykonywany w innych podmiotach niż macierzysty zakład pracy.
W przypadku konieczności zawarcia dodatkowej polisy proszę o kontakt z Panią mgr inż. Anną Łopąg Dyrektorem Wydziału.
Z poważaniem,
dr Rafał Ogrodowczyk
Dziekan Wydziału
-
Szanowni Studenci studiów „pomostowych” kierunku Pielęgniarstwo,
Informuję, iż zgodnie z zapisami „Prawa o Szkolnictwie Wyższym” oraz stanowiskiem Krajowej Rady Akredytacyjnej Szkolnictwa Medycznego studia licencjackie kierunku Pielęgniarstwo, w tym także studia „pomostowe” obligatoryjnie muszą kończyć się napisaniem i obroną pracy dyplomowej.
Mając na uwadze powyższe, od semestru zimowego roku akademickiego 2012/2013 do Państwa planów studiów zostanie wprowadzone seminarium dyplomowe, na którym to pod kierunkiem promotora Będą Państwo przygotowywać prace dyplomowe.
Z poważaniem
dr Rafał Ogrodowczyk
Dziekan Wydziału
-
studenci kierunku pielęgniarstwo, którzy wyrazili chęć odbywania praktyk zawodowych i zajęć praktycznych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu, informujemy, iż w w/w placówce odbywać się będą jedynie praktyki zawodowe.
-
Studenci studiów pomostowych kierunku Pielęgniarstwo,
Informujemy, iż zostało podpisane porozumienie pomiędzy Szkołą Wyższą im. Bogdana Jańskiego a Samodzielnym Publicznym Szpitalem Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu w sprawie odbywania praktyk zawodowych. Nna stronie www Wydziału Zamiejscowego w Chełmie zostały opublikowane wzory dokumentów dla studentów wymagane przez SPSW w Zamościu, prosimy o ich pobieranie z Dziekanatu Wydziału.
Informujemy jednocześnie, że władze Zamojskiego Szpitala Niepublicznego Sp. z o.o. wyraziły zgodę na realizowanie zarówno zajęć praktycznych i praktyk zawodowych w tejże placówce.
-
OZNACZENIE NAZW GRUP: L1L2 C1C2C3
L1 - C -Chełm,
L2 - D - stacjonarne,
Z - niestacjonarne,
C1 - semestr (1,2,3,4,5,6,7,8,),
C2 - kierunek ( 1 - zarządzanie, 2- gospodarka, przestrzenna, 4 - socjologia, 8 -
pielęgniarstwo),
C3 - nr grupy na danym semestrze
-
Studenci studiów pomostowych kierunku Pielęgniarstwo !
Informujemy, iż na stronie internetowej w podstronie Student w zakładce Pielęgniarstwo zostały umieszczone dokumenty niezbędne do podjęcia praktyk zawodowych.